9 Ekim 2009 Cuma

Kuryenet Kepazeliği

Kargo hizmeti verdiğini iddia eden bir şirketin bir kredi kartını 1,5 ay boyunca sahibine ulaştıramaması karşısında hala kendisine kuryenet demesi ciddi anlamda komik.
Bu şirket yoluyla tarafıma ulaşmasını beklediğim kart bir türlü elime ulaşmadığı gibi çağrı merkezleri çalışmıyor. Büro numaralarını internette yayınlamıyorlar. Bankadan aldığınız numaraya cevap veren olmuyor. En sonunda başka bir kargo şirketinin çalışanından büro adreslerini buldum. Fakat büroda teslim yapamadıklarını bildirdi bu süper ilkeli kuruluş. Ertesi gün teslimatın yapılacağına söz verdiler. Teslimat yapılmadığı için ertesi gün aradığımda kartın merkeze iade edildiğini öğrendim. Artık tek çare elime hiç ulaşmayan kartı iptal ettirmek. Bu arada kuryenet aleyhine de Tüketici Hakları Hakem Heyetine şikayette bulunacağım.
Şirketin çağrı merkezi yok, internet sitesinden kurye takibi sistemi yok, kargoyu teslim bile edemiyorlar.

Hiç yorum yok: