10 Ocak 2009 Cumartesi

Hasdal Kışlası

Blog uzun süredir askerlik sebebi ile durgun, dün yemin ettik, yarın akşam saat 5 işbaşı. 
Hasdal Kışlası bir sürgün yeri. Nerde piskopat, jiletçi, esrarcı var askerliğini burada yapıyor. Onlara çavuşluk yapacağım dönünce! Tümen karargahını da içinde barındıran kışlada nöbetçi onbaşı sıklığında tümgeneral, albay vs. görüyoruz. Ritbeli korkusu yüzünden askerler kantine gidemiyorlar. Yaptığımız hiçbir işte mantık yok. Kantininde ihtiyaç listenizin yarısını bulursanız şanslısınız demektir. 
Ekleyeyim, dün Ergenekon kapsamında gözaltına alınan 9 muvazzaf subaydan 4'ü buradan çıktı, ayrıca Yener Yenmez de buranın piskopatlarından.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

YA ABİCİM HASDAL SÜPER BİYER AMA DANDİK Bİ BÖLÜK KOMUTANI KADROSU YARATMIŞLAR.HARBİYELİ YÜZBAŞI DEĞİL DE TERFİ ETMİŞ KIYTIRIK Bİ YÜZBAŞI VERMİŞLER.EE NOLUYO YETMİYO.YANİ DİSİPLİNİ SAĞLAYAMIYO.
HEM TÜMEN KALABALIK OLDUĞU İÇİN HANİ DERLER YA NERDE ÇOKLUK ORDA BOKLUK.
BEN İŞTE ORDA TORPİLLE YAZICI OLDUM DİYE ASKERLER BENİ DÖVDÜ DE BEN KENDİMİ ONLARDAN KURTARMAK İÇİN BAŞKA YERE SÜRGÜN ETTİRDİM KENDİMİ.
KISKANIYOLAR ABİCİM ASKERLER RAHAT ADAMI KISKANIYO.YOKSA TÜMEN KÖTÜ BİYER DEĞİL AKSİNE SÜPER.AMA RAHAT ADAMI GÖRDÜLER Mİ DAYANAMIYOLAR.HELE ASKER ÇOCUKLARINI KİMSE SEVMİYO

Adsız dedi ki...

ne demişler birlik ve beraberliğin anası sikile elime bir tüfek verile mangal yürekliyim diyen it sürüleri o tüfeğin namlusuna oturtula analarının amlarına sokula huhaaa hodri meydannnn teketekçi aslanlar hücummmmmm ölmedik daha

Adsız dedi ki...

311- hayatımın en berbat günlerini kısa dönem asker olarak burada yaptım... yazıklar olsun, geberesice komutanlarıma ki bize etmedikleri kötülük, disiplin adı altında yaptıkları şerefsiiizliklere... tabur komutanı çayı yasaklar, bölük komutanı sigarayı... ya şereeefsiz herifler bir gün bu dünya da olmasa da diğer dünyada işiniz zor

Adsız dedi ki...

329 kd.. valla beyler dedikleriniz dogru size katılıyorum ama ben paşalar gibi askerlik yaptım,torpilimde yoktu.kısmet bu işler.sakarya kışlasında en büyük sorun yemekhanenin yaklasık 1 km uzak olması..bide orada h.hüseyn diye bi temiz üstegmen arkadas var.çok temizdir sahibinden bildiğiniz gibi değil :)

kısa dönem 331 çavuş dedi ki...

331 kd-hasdal'da askerlik yaptım, gitmeden önce bu tür yorumları okuyarak endişelenmiştim,gerçekten cogu yerde bayagı kötülenmiş, evet yanınızda bir tinerci, koğuş köşelerinde esrar çeken, gece esrar kokusyla uyandığınız bir gerçek bunları yaşadım, fakat bu çocukların kendilerine zararı vardı, hepsiylede muhhabeetim iyidi, komutanlar kısalara gercekten cok iyi davranıyor, hafta sonu mecıdıyeköy-taksim-eminönün de gezmek kadar zevklı bırsey olamazdı, ben cok rahat yapptım, bütün komutanlara teşekkürler...6. motorlu piyade alayı- 2. motorlu piyade taburu-6. bölük