29 Ekim 2008 Çarşamba

29 Ekim 2008 - Durum Raporu

- Ülkemizde son 1 yılda kaybettiğimiz asker sayısı ABD'nin Irak'ta kaybettiği asker sayısından fazla,
- Faili meçhuller hakkında sayı vermek çok zor, intenette farklı sayılar var, hala binlerce falili meçhul var ve sayısı artıyor diyeyim,
- İşkence mağdurları da hala artıyor,
- Annelerinden duydukları ilk kelime Türkçe olmayan bebeklerin hayatı hala çok zor geçmeye aday,
- Görevi ülkeyi korumak olanlar ülkeyi korumaktan çok siyasetle ilgililer,
- Devletin içine çöreklenmiş ve aslında bu ülkedeki çoğu olumsuzluğa kaynaklık eden yapı hala ayakta,
- İnternet gün geçtikçe özgürlük alanı olmaktan çok devletin denetimli alanına dönüşüyor,
- Medya-Hükümet-Asker ilişkisinin temel hedefi toplumun manipülasyonu,
- Hamaset para ediyor, doğru söyleyen 9 köyden kovuluyor...

2 yorum:

Mehmet dedi ki...

Cumhuriyetin kazanımları da var. Neden bunlara hiç değinmiyorsunuz?

evrendeki en mutevazı insan dedi ki...

Tabi kazanımlar var, bunları zaten yadsımıyorum. Tersine sahipleniyorum.
Fakat bu kazanımlar var diye, göreli olarak Osmanlı Toplumundan daha modern bir yapıya kavuştuk diye içinde bulunduğumuz durumdaki aksaklıkları kabullenemeyiz.
Benim bütün yazılarımdaki temel budur. İnsan onuruna, hakkına karşı tecavüzler, özellikle de devlet eliyle gelenler beni rahatsız ediyor. Dile getirilenler bunlar.
Cumhuriyetin kazanımları arasına bu tip durumların arkada bırakılmasını da katmak istiyorum. Eleştirilerin, memnuniyetsizliğin sebebi budur.